Tuesday, January 29, 2013

Trip to Singapore- USS


Assalamualaikum.


Hi semua. Lama aku tinggalkan dunia blog ni. Hangat-hangat taik ayam kembali hangat. Ahaks! Yang tengah makan maapppp penunggu gua. Secara randomnya aku nak storykan hal setahun aku tiada di blog. Tak adalah cerita apanya. Cerita yang penting-penting je. Tak penting masuk pocket la.




Untuk harini nak share pengalaman aku ke Singapore. Trip with In Law family. Bes? Opkos seronok. Yang ni 1st trip kami lepas aku kawen. Before kawen tak pernah lagi. Eh 2nd trip lah! 1st trip dulu aku bawak MIL & SIL ke Penang. So disini aku ceritakan pengalaman aku di Negara orang.

aku pergi trip ni 3 hari bulan dua tahun lepas. time Thaipusam holiday. 1st day aku pergi ke USS. masuk hari Khamis. kenapa Khamis? sebab tak payah la nak Q panjang-panjang. bes?? opkos la bes wei. aku baru lepas confinement so segala yang roller coster aku tak naik. kang gegaran sane sini yang belum baik tu. iman aryyan? tinggal bersama opah tersayang masa ni. 

ok. jum layan gambar2 aku kat sana untuk tau best ke tak. 







kat sini kena bawak botol untuk isi air. so murah la sikit dari nak beli botol tu sekali. 



ha!! ko tengok tungang tebalik lepas naik ni. laki aku naik sampai tebaring2 muntah. sebelum ni diorang naik roller coster dalam bangunan tu. 3rd SIL aku sampai nangis la. haha! aku ngan 1st SIL dok la main yang bebudaknya sebab dia tengah preggy time tu. 














my best In Law family best and ever. sayang kalian sangat. oh ada lagi 2orang My Sil and husband tapi depa pie tempat lain. 

gambar tak tersusun. malas nak susun. korang layan je lah. for the next day ktorg pie orchad road. Kitorang p sini naik train je. Dari seremban naik kereta la. tapi park kat Bedok umah Maklong en.suami. jenjalan kat situ naik train. ok nanti aku sharekan la pengalaman amazing race kitorg. hikhik! 

see you soon uolls. 

No comments: