Saturday, February 2, 2013

TRIP TO SINGAPORE - MARINA BAY


Assalamualaikum.

Sambung trip ke SG. For the 2nd day, kazen aku bawak weolls ke Orchad Road, marina bay. Before tu pegi arab street tak silap aku. Aku pun dah tak bape ingat. Then, jalan-jalan area sane. Arab street macam petaling street je. Kat sane macam yang uolls tau tak boleh merokok sebarangan. Korang akan Nampak rakyat jelata Singapore yang smoking ni akan duduk berdekatan dengan tong sampah tu untuk buang abu rokok ey, ok la kan. Tak bersepah. 

trip kami ni trip under budget. atau budget-budget tersangat. hehe. almaklumlah, petukaran wang sane pun kan men kasi aku kurus. so perbelanjaan kat sane tersangatlah di kawal.

Aku da 2nd time ke Singapore, even aku orang JB tp before ni tak pernah kesane pun. Waktu 1st time aku ke sane, honeymoon. Kazen aku bawak p sambut new year, bagus je diorg ye rules. Tak boleh nak tengok konsert sebarangan. Theyalls tutup pakai kanvas yang kat tepi2 tu. Ye la, Singapore kan penuh dengan peraturan. Dari segala hal. So jum layan gamba lagik. 






ni dalam hard rock cafe. En.Ayah yo yo tengok baju. 



macam dalam the mines kan? tapi besar mall ni.






sini kat marina bay. weolls berjalan dari seberang ke seberang. dah macam amazing race.  kepenatan sikit kat sini...bus 106 disalahkn,haha! tp,sgt bebaloi bus 106 tu slh anta,view die sgt2 cntik & menarik,very awesome...sgt indah view kt spore ni,bgnn cntik2...bebaloi jalan jauh sikit..sikit??haha! kn da dpt redbull free...betenaga la sikit...;-D


cantikkan view dia?

ni aku p sane last 2 year. celebrate new year kat sana. maklong aku pun nak join ikutkan. tp abg liman aku x bagi. ramai orang kan. sangat awesome view new year dia kat sini. mmg bes!!



tahun ni mebi repeat lagi ke sane dengan in law family. mebi. laki aku dok bising cakap nak p sana lagi. banyak nau program bini dia ni. haha! alah, prgoram dia lagi lah. macam-macam...

ok uolls, jumpe next entry. 

No comments: