Tuesday, March 1, 2011

ADHAM si kecik!!

 27hb02 haritu birthday si kecik aku tu. MOHD ADHAM DANIE BIN MOHAMAD EFFENZIE. Fuhhh….. somput den jap nyobut namo ko am. Si kecik ni my 2nd nephew. Rindu kat kau am. mamat sorang ni suka dok nyakat aku. Asal lalu blakang aku senyap-senyap je dok cubit aku. Pukul aku la. (padahal aku selalu menyakat dia.) tapi dia guna kan kekerasan dalam menyakat aku. mana aci..Haha…
Tapi kan ayat si comel ni akan takut adalah…
“am….momok am….amek am ni momok….”
Akan berlagulah tangisan itu. Tapi tak tau la sekarang ni takut lagi tak. Dah lama tak nyakat dia. kiranya tak padan dengan ganster. tapi sebut momok je nangis.   
Am…am… alahai. Geram betul mokde. Kalo meragam. Aduyai…gilo jadi ye.
Macam-macam di buat nya si am ni. Angah aku ada story mory kat aku. Along aku ada aquarium kat umah dia. Dapat si adham ni. Di masukkan kereta. Colour pensil. Macam-macam lagi lah dalam tu. mak baru beli softlan. Habis dia simbah softlan tu semua ke lantai. Haha. Macam-macam ko ey am. apa lagi am yang ko buat? Lupa mokde. Handpone mokde pun ko rendam dalam air. habis speaker rosak.
Susah nak ceritakan pasal am ni. Macam-macam perkara geram yang dia buat. Tapi bila ingat balik 2 3 hari lepas tu. mesti kelakar and tegelak-gelak jadi nya.
Apa-apa pun am. moga kamu jadi anak yang baik dan berguna. Jangan nakal-nakal ok si comel? Mokde sayang kamu am. luv u more more and more. Muahx!

No comments: