Tuesday, March 1, 2011

selamat hari lahir ibu!

Harini bufday ibu. Hepy bufday ibu. Harini jugak last ibu keje. Memang ibu adalah ibu baru untuk aku. Means ibu mentua. Tapi rasa dah lama jadi anak ibu. Hehe. Aku mengenali siapa Puan Noor Azizah binti Abd Aziz since aku dah duduk kat taman perumahan aku lagi. Ibu selalu lalu depan umah aku kalo balik kerja ke pergi mana-mana ke.
Tapi,aku closed dengan ibu since tahun ke-2  bercinta dengan en.suami.  lagi betambah closed bila time en.suami tak dapat nak bawak ibu sebab buzy bekerja dan start arwah abah sakit. Akak-akak b aku kerja luar dari n.9 time tu. So tinggal en.suami je kat rumah tu. So untuk menambat hati mentua, kenalah jaga air. (^-*)
Paling seronok,rock tak menantu ni? slumber je bawak mentua naik motor je. Kadang-kadang aku ambil ibu time balik keje naik motor je. Hehe.  Bawak pergi avon lah. Klakar pulak. Waktu tu mana ada kereta. So motor je la. Tapi kadang rembat kereta abah aku jap. ;-)
Bagi aku ibu memang  ibu yang baik. Ibu yang penyayang dengan anak-anak. Ibu lembut hati. Memang layak menjadi seorang ibu. Walaupun ibu hanya ibu mentua. Tapi tetap ku anggap seperti mak aku. Tapi sayang mak lebih sikit la. Lebiu mak. Lebiu ibu jugak.
Puan Noor Azizah binti Abd Aziz
Untuk ibu. Selamat hari ibu. Ketahuilah ibu. Bahawa menantu ibu yang sorang ni sangat-sangat sayang dekat ibu. Dan untuk hadiah hari lahir ibu kali ni. Aku ada special gift. apa dia? Jeng jeng jeng…. Tunggu lah aku and siblings celebrate bufday ibu dulu.
Selamat hari lahir ibu. Moga ibu meniti hari-hari bahagia sentiasa bersama anak-anak tersayang. Kami semua sayang ibu.
nota kaki :: celebrate ibu di restoran muhibah damansara. Tempat kesukaan arwah abah.

No comments: