Wednesday, March 27, 2013

ber'aktiviti' di legoland

Assalamualaikum,



Hi, kongsi cerita lagi. Legoland. Yup legoland. Bulan dua haritu aku and mil family ke legoland. My sil dapat diskaun untuk ticket coz dia kerja Maybank. So kalau Tanya rata2 maybankers akan cakap yup ada sale untuk ticket. So dah elok dapat murah gilak apa lagi. Plan lah masuk sana. Oh aku pergi sekali dengan makcik en.suami yang kat Singapore dengan kazen en.suami Abg Liman.



Guard ni siap tidur. siap bedengkur hokey... 

ok please lukis gambar saya se cantik yang boleh ye. hikhik.

Ni lego untuk Singapore tak silap.


Singapore

Taj Mahal

Add caption

Johor kot. I'm not sure.

ni dalam baby care room. sangat menarik kat dalam ni. yg iman main lego ni kat area mainan.
 ada bahagian nak menyusukan anak. anak relax chair. bahagian pantry pulak ada microwave.
 ada warmer. so kalau ibu yang BF tu siap semua ni. so jangan risau.
 kalau nak tidur kat sini sambil kita relax dalam ni pun ok. cuma buai je dia tak ada. hehe.
Tapi!! ibu and anak je ok boleh masuk. 

To me kalau nak ke Legoland ni untuk awal2 ni belum ok lagi. Coz agak panas sebab pokok banyak belum besar lagi. Then, game tak banyak sgt pun. Pada aku yang dah pernah masuk USS ni lagi lah banyak aku compare kan. Legoland perlu banyak buat improvement lagi lah. Tapi legoland punya baby care room sangat best. Aku suka. Kan main lama aku kat dalam tu. Yang lain aku tak berapa minat. roller coaster even aku menjerit macam hape, tapi kat USS lagi bes kot. So the next day weolls ke Singapore. nanti aku burakkan mana aku pergi kat singapore ye. see you soon.

No comments: