Saturday, February 12, 2011

hari ni birthday aliya.

12 FEBRUARY 2011.

" HAPPY BIRTHDAY "

NURUL DANIA ALIYA



harini birthday anak buah aku Aliya. hurm..tp sayang,aku tak dapat balik. assingment melambak-lambak nak kena siapkan. tak dapat aku nak yang pelok cium dia. aku just ada 2 orang je anak buah. yang sorang laki dan sorang lg girl. rindu sangat kat mereka-mereka ini. boy namanya aliya and yang gurl namanya am. eh.tebalik la. type dengan penghayalan. yang boy am. and yang gurl ya.

ok ni note untuk kamu ye aliya.


"aliya,


mokde tau aliya anak yang baik. tau tak? selalu kalau mokde perhatikan ya kalau am dan ya bergadoh. ya selalu beralah dengan am. dari situ mokde tau. ya ni anak yang baik. kakak yang penyanyang. akan beralah walaupun ya nak jugak barang tu. beralah demi adik. tapi nanti nangis. haha. mokde sentiasa doa kakak akan jadi insan yang berjaya one day nanti. kain yang dulunya warna putih harap akan di corakkan dengan pelbagai warna ceria untuk masa depan kakak. belajar rajin-rajin. bahasa cina tu buat selalu. tanya dekat makcik kalau tak paham. jangan nakal-nakal. sebab sekarang ni mokde tengok kakak nakal sikit. control ur self ye! duduk rumah nenek jangan degil-degil. nanti atok marah. lagi satu. tolong jagakan nenek n atok skali tau. mokde jauh. lastly, selamat hari lahir kakak. MOKDE SAYANG KAKAK@YA SANGAT-SANGAT! pokde pun cakap macam tu kat mokde "

hurm...tetiba aku teringat janji-janji aku dekat dia yang belum tertunai. waktu preparation wedding aku. aliya rajin sangat-sangat. dia tolong aku masukkan goodies. dan janji aku time tu nak bawak dia pergi famfer. <<betul ke eja? tapi sampai la ni aku tak bawak lagi.


erm....tapi aku tetap nak bawak dia. tapi tak nak bawak g famfer. tak ada faedah. hehe. aku nak bawak pergi pusat sains. tengok ikan. tunggu ey ya. ada masa sesuai mokde bawak ya. mokde n pokde da rancang nak bawak ya. tengok time je bila. aku rasa dia macam merajuk dengan aku. sebab haritu aku nak bawak dia pergi City park dia tak nak. aishhh....

nanti remind mokde ye. huhu.





nota kaki::seronok jadi kanak-kanak.

No comments: