Monday, May 27, 2013

vacation trip bandung final.

assalamualaikum,

hari ke 4 aku dibandung. harini last day kat sana. lewat sikit aku bangun harini. pagi lepas check out ktorg terus ke kartika sari. aku ada google amanda and kartika sari. and depends to orang tu kot. aku terus ke kartika sari sebab aku dah pernah rasa pun. tapi sebut pasal kartika sari. alahai. kesian sil aku. aku terlepas pandang yang dia nak brownise chip. aku tak baca habis. kesian dia. salah aku jugak baca tak habis. biasala orang pregnant. mengidam kan. teringat aku kat bff aku. menangis2 sebab tak dapat ikan perkasam. dia kirim kawan dia tapi dah habis.  haha! asz... asz... seb baik la aku mengandung tak macam tu. tak adalah mood aku nak nangis2 kalau tak dapat. sebab emosi aku terkawal sikit kot. ingat lagi soh laki aku beli jambu kat tapah dia tak beli. lastly aku yang pegi beli sendiri. haha. ala, tapi kan memang orang mengandung ni emosi ye lain. aku pun tah jap g nangis air mata darah tak dapat. haha! 

lepas ke kartika sari terus ktorg ke paris van java. then ke bali heavan. lepas tu hantar kawan aku tu ke airport. dia balik awal. aku flight pukul 7. selepas hantar dia. aku terus ke pasar baru sekali lagi. beli belah lagi apa yang tertinggal. then terus ke air port untuk balik. sampai malaysia.

ingat tak kat entry bandung part I  aku ada cerita pasal one pakcik tu.
ha. ni la dia. peramah makcik ni. orang ghombau. 






sempat pau ayah dia. da patah pun lorry ni. haha. 

ni hotel kami menginap. hotel marciella.

alhamdullilah. berjaya misi lawatan ke bandung kalini. insyallah lepas ni kalau ada rezeki lebih plan lain tempat pulak. tamat lah dari trip part 1, part 2, part 3 and part 4 ni. nanti aku sambung budget dia pulak erk. ok uolls. tq sudi baca. 

No comments: